And I will keep on spinning until summer comes along.

När Fredrika på vinden hade sypepp senast gjorde vi en sew along! Alla som var med sydde helt enkelt en egen halv, hel eller kvartscirkelkjol. Det en superkul idé som gör att man verkligen känner sig pepp på att sy. Jag hoppas verkligen att det blir fler sådana i framtiden.

Nu har det varit mycket för mig ett tag. Men naturkunskapen är officiellt över och litteraturvetenskapen går snart in i sitt slutskede. Sedan jag skrev  sist har jag både besökt min trädgårdslott och skrivit på kontrakt för en ny lägenhet (i första hand!). En person som var viktig för mig har gått bort och jag har läst cirka tusen böcker och stickat en fin grej jag ska visa någon gång. Och så har jag faktiskt skrivit en del också, fast inte på bloggen. Förhoppningsvis blir det skärpning på det i framtiden.

Såhär blev min helcirkelkjol hursomhelst. Plättlätt och supersnyggt av en gammal gardin!

20140321-171549.jpg

20140321-171601.jpg

2 thoughts on “And I will keep on spinning until summer comes along.

Leave a comment