Lucka nr 2; Berätta om vad du har på dig idag

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Här kommer lucka 2 i Emilys julkalenderprojekt!

Idag pluggade jag mest inför tentan som jag har imorgon. Först lite med klasskamraterna och sedan själv. Och så försökte jag fota ett julkort också, men det var nästan mer uttömmande än vad tentaplugget var.

Egentligen hade jag min Lilla My-klänning på mig först, men jag blev alldeles för varm imorse så jag bytte om till detta. En blommig kjol som jag köpte på second hand (Den är från Gina Tricot från början.), en blus som är relativt nyinköpt från H&M, och så en tröja/kofta som har blivit lappad och lagad sedan gymnasiet.

En relativt enkel  ensemble helt enkelt. Men det känns skönast så när jag ändå mest gräver ner mig i pluggångesten. Att inte behöva anstränga mig men ändå känna mig bekväm och snygg är faktiskt rätt skönt när man har en massa annat att tänka på.

Leave a comment