Fallna löv driver förbi mitt fönster

klädernovember

Lite klädinspiration såhär i höstrusket. Notera att detta är inte riktigt såhär jag klär mig eftersom jag har färger i min garderob som är ungefär raka motsatsen. Med undantag för lite fläckar av mörkblått och senapsgult. Det här kanske är lite mer sådär som jag skulle vilja klä mig i det här vädret. Fast jag inser ju att man inte kan ha en garderob för varje årstid, även om jag bra gärna skulle vilja det. Istället har jag pajklänning plus senapsgul kofta för att i alla fall sätta en ton av höst till min vanliga garderob. Trots min stora kärlek till kläder och second hand fynd och så vidare så tror jag faktiskt på att ibland får jag vara nöjd med det jag har. Fördelen med kläder är ju att de i alla fall oftast går sjukt lätt att kombinera till något annat. Men nu tror jag i alla fall att mina senapsgula och blå och svarta kläder får dyka upp lite extra ett tag, innan jag tar tag i de mintgröna klänningarna igen.

 

Leave a comment